مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-28سياسي

184 تذکر و سوال نماینده دشتستان از اعضای دولت/ ‏ارائه‬ 68 پیشنهاد برای بودجه 1400


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی طی دو ماه گذشته 79 سؤال و 105 تذکر نسبت به اعضای دولت داشته و 68 پیشنهاد نیز برای بودجه 1400 ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی امروز در ارتباط مستقیم اینستاگرامی با مردم به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دو ماه گذشته خود پرداخت و اظهار داشت: طی دو ماه گذشته 79 سؤال راجع به مسائلی ملی، استانی و شهرستانی از اعضای دولت پرسیدیم که بنده یا طراح آن سؤال بوده ام و یا اینکه یکی از امضاءکنندگان آن بوده ام.

نماینده مردم دشتستان در قرار می گیرد و امیدواریم با اصلاحاتی که دولت انجام داده و اصلاحاتی که در مجلس در حال انجام است، یک بودجه مردمی مصوب و اجرا شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته به همه بخش های شهرستان دشتستان سفر کردیم و در بازدید از شهرها و روستاها ضمن بررسی مشکلات و نیازها، دیدارهایی با مردم و مسؤولان محلی در این مناطق داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین دیدارهایی را با برخی از وزرا و رؤسای سازمان ها در سطح ملی داشتیم که مسائل مهم شهرستان از جمله بزرگراه ها، سد دالکی، بیمارستان های 17 شهریور و شبانکاره، کارخانه سیمان، آثار باستانی و مناطق گردشگری شهرستان، طرح های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات، مسائل آب و خرما و کشاورزی، تبدیل وضعیت نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

184 تذکر و سوال نماینده دشتستان از اعضای دولت/ ‏ارائه‬ 68 پیشنهاد برای بودجه 1400

184 تذکر و سوال نماینده دشتستان از اعضای دولت/ ‏ارائه‬ 68 پیشنهاد برای بودجه 1400