مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-28اقتصادي

کشف بیش از 18 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اسدآباد


مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف 18 هزار و 334 لیتر روغن موتور احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف 18 هزار و 334 لیتر روغن موتور احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

رحیم قربانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کشف و ضبط این میزان روغن موتور احتکار شده با تلاش و رصد پلیس آگاهی و بازرسان اداره صمت شهرستان اظهار کرد: پس از تعیین تکلیف و صدور حکم توسط تعزیرات این میزان روغن موتور احتکاری به قیمت تعاونی در بازار توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سه ماه گذشته 17 مورد پرونده احتکاری به ارزش 110 میلیارد و 495 میلیون ریال در شهرستان اسدآباد داشته ایم، افزود: جو و گندم، سیب زمینی، ذرت، لاستیک، برنج، کودشیمیایی و روغن موتور از جمله موارد پرونده های احتکاری این شهرستان در سه ماه گذشته بوده اند.

قربانی نهاده های دامی شامل سه پرونده در مجموع به میزان 500 تن و به ارزش 50 میلیارد ریال را از بیشترین موارد احتکار شده طی مدت فوق برشمرد و گفت: طی همین مدت بیش از 500 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان با همکاری پلیس آگاهی، اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات، تعزیرات حکومتی و اداره صمت انجام شده که از این تعداد بازرسی ها 50 مورد بازرسی ها مربوط به انبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 18 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اسدآباد

کشف بیش از 18 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اسدآباد