مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-27اقتصادي

توسعه مشاغل خانگی، تولید و اشتغال را تقویت می کند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: توسعه مشاغل خانگی موجب توازن بین کسب و کارها شده و تولید و اشتغال را تقویت می کند.

- ایسنا/یزد رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: توسعه مشاغل خانگی موجب توازن بین کسب و کارها شده و تولید و اشتغال را تقویت می کند.

ناصر زارع در نشست توجیهی مدیران اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با حضور پیشران و متقاضیان رسته قالیبافی، خیاطی و تابلو فرش برگزار شد، اظهار کرد: خوداشتغالی، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده ها و پیشگیری از ورود به چرخه حمایتی، استفاده از ظرفیت های خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و اتصال صاحبان کسب و کار به بازار هدف و بنگاه های پیشرو از مهم ترین اهداف کیفی این طرح است.

وی ابراز کرد: این طرح با توانمندسازی و اتصال به بازار، کسب و کارهای خانگی را جهت داده و افزایش درآمد و ثروت در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

زارع افزود: تاکنون دو هزار و 88 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی استان یزد ثبت نام کرده اند که از این تعداد 114 نفر سهم شهرستان ابرکوه بوده است.

افراد مذکور در مشاغلی همچون خیاطی، فرآوری کننده و بسته بندی انواع غلات و خشکبار، قالیبافی و تابلو فرش بیشترین رشته های ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل خانگی، تولید و اشتغال را تقویت می کند

توسعه مشاغل خانگی، تولید و اشتغال را تقویت می کند