مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-27پزشكي

نگرانی بهداشت گیلان از عدم مراجعه به موقع بیماران کرونایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فوت برخی از بیماران مبتلا به کرونا در نخستین روزهای مراجعه به مراکز بیمارستانی خبر داد و گفت: بررسی علت ها نشان می دهد این افراد علیرغم داشتن علائم کرونا، - آبتین حیدرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر 310 تن از گیلانیان در مراکز بیمارستانی استان بستری و تحت مداوا قرار دارند.

وی با اشاره به میزان بستری بیماران جدید در بیمارستان های استان، افزود: 69 بیمار جدید طی 24 ساعت اخیر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به شمار بیماران بستری در ICU های گیلان نیز گفت: 70 بیمار مبتلا به کرونا به دلیل وخامت حالشان در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مداوا هستند.

حیدرزاده از نگرانی ها در پی فوت برخی از بیماران مبتلا به کرونا در نخستین روزهای مراجعه به مراکز بیمارستانی خبر داد و افزود: درصدی از بیماران پس از یکی دو روز حالشان بد و نهایتاً فوت می شوند که بررسی علت ها نشان می دهد این افراد علیرغم داشتن علائم کرونا، در خانه خوددرمانی کرده و به مراکز بهداشتی مراجعه نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی بهداشت گیلان از عدم مراجعه به موقع بیماران کرونایی

نگرانی بهداشت گیلان از عدم مراجعه به موقع بیماران کرونایی