مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-26سياسي

عمل نکردن به منویات رهبر انقلاب موجب خسارت برای کشور می شود


موضع رهبر انقلاب ایستادگی در برابر ادبیات تهدید آمیز آمریکا و اروپا است و در صورت عقب نشینی افراد از منویات رهبر انقلاب خساراتی متوجه کشور خواهد شد.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: موضع رهبر انقلاب ایستادگی در برابر ادبیات تهدید آمیز آمریکا و اروپا است و در صورت عقب نشینی افراد از منویات رهبر انقلاب خساراتی متوجه کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن میلاد امام علی (ع) اظهار کرد: کمیل یکی از یاران نزدیک حضرت امیرالمومنین (ع) بود و حضرت روزی او را خطاب قرار می دهد و می فرماید: ای کمیل پیامبر اکرم را خدا تعلیم و آموزش داده است و شما ببینید امام علی (ع) شاگرد تراز اول پیامبر اکرم است.

وی افزود: هر فضیلتی را که پیامبر دارا است در حضرت علی (ع) وجود دارد و تنها تفاوت این بزرگواران وظیفه رسالت پیامبر اکرم (ص) است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به کتاب نهج البلاغه تصریح کرد: با گذشت سال ها، علما و نویسندگان شرح های گوناگونی بر کتاب نهج البلاغه نوشته اند و این امر نشان از مفاهیم عمیق سخنان حضرت امیرالمومنین علیه السلام دارد.

علما خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر کلمه سبک زندگی اسلامی تاکید دارند و وظیفه ما این است که این مفاهیم را از زندگی اهل بیت و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل نکردن به منویات رهبر انقلاب موجب خسارت برای کشور می شود

عمل نکردن به منویات رهبر انقلاب موجب خسارت برای کشور می شود