مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-26فرهنگي

پدرانه های سینما / ماندگارترین فیلم های پدرانه سینمای ایران


فاطمه قربانی رضوان؛ پدر مقامی که در سینمای ایران جایگاه والایی دارد و بازیگران بسیاری در فیلم های مختلف تصویرگر صحنه هایی تاثیرگذار از رشادت ها و فداکاری های آنان بوده اند و تلاش کرده اند که تصویری ناب از پدر به عنوان .

- در این گزارش مروری خواهیم داشت به پدران قهرمان و ماندگار سینمای ایران که هرکدام نقشی به یاد ماندنی از مفهوم پدر را به نمایش گذاشتند و مخاطب را با خود همراه کردند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- فاطمه قربانی رضوان؛ پدر مقامی که در سینمای ایران جایگاه والایی دارد و بازیگران بسیاری در فیلم های مختلف تصویرگر صحنه هایی تاثیرگذار از رشادت ها و فداکاری های آنان بوده اند و تلاش کرده اند که تصویری ناب از پدر به عنوان فردی تاثیرگذار در زندگی را به نمایش گذارند.

اگرچه در قاب تلویزیون هم بازیگرانی بودند که نقش پدر را جاودانه کردند.

محمد علی کشاورز در سریال پدرسالار  که بی شک یکی از ماندگارترین پدران تاریخ هنر ایران است و یا پرویزپرستویی  (زیرتیغ و آشپزباشی)، علی نصیریان (میوه ممنوعه) خسرو شکیبایی (خانه سبز)، داریوش ارجمند (ستایش)، حسن پورشیرازی (نرگس) و.

در این گزارش مروری خواهیم داشت به پدران قهرمان و ماندگار سینمای ایران که هرکدام نقشی به یاد ماندنی از مفهوم پدر را به نمایش گذاشتند و مخاطب را با خود همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرانه های سینما / ماندگارترین فیلم های پدرانه سینمای ایران

پدرانه های سینما / ماندگارترین فیلم های پدرانه سینمای ایران