مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-24پزشكي

دوگانگی جذب هیات علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی اصلاح شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم اصلاح دوگانگی در جذب هیئت علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی از انجام کار مطالعاتی و فنی برای تلفیق هیئت علمی آموزشی و پژوهشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه مجازی هم اندیشی اعضای هیئت علمی پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر سیدعلی حسینی رییس مرکز امور هیات علمی و برخی از مدیران معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: مشکلات اعضای هیئت علمی به دو گروه تقسیم می شود مشکلات گروه اول که همه اعضای هیئت علمی اعم از آموزشی و پژوهشی را شامل می شوند عبارتند از پاداش بازنشستگی، سن بازنشستگی و یا مسائل مربوط به حقوق و مزایا اما مشکلات اختصاصی اعضای هیئت علمی پژوهشی عبارتند از عدم همکاری دپارتمان ها در ارائه واحد درسی به آنها، عدم صمیمیت با دانشجویان و یا تعداد کم دانشجو و پایان نامه.

وی تاکید کرد: شیوه قالب مدیریت هیئت علمی در کشور ما مدل ادغام یافته (integrable) است که از قدیم بوده و لازم است برای توجه بیشتر به حوزه پژوهش، همین شیوه را اصلاح کنیم تا این دوگانگی در جذب هیئت علمی آموزشی و پژوهشی از بین برود و این تنها راه حل اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی جذب هیات علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی اصلاح شود

دوگانگی جذب هیات علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی اصلاح شود