مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-24حوادث

کاهش 35 درصدی ورودی جرائم اطفال در سال جاری


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: در 11 ماهه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد کاهش 35 درصدی ورودی جرایم اطفال بوده ایم که قابل توجه است و امیدواریم این روند کاهشی ادامه یابد.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: در 11 ماهه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد کاهش 35 درصدی ورودی جرایم اطفال بوده ایم که قابل توجه است و امیدواریم این روند کاهشی ادامه یابد.

سیدمهدی قویدل در نشست قضایی دادگستری کل استان کرمان ویژه قضات دادگاه اطفال و نوجوانان اظهار کرد: در همه زمان ها جامعه عاری از جرم و جنایت نبوده است و در این میان اطفال و کودکان همواره درگیر شده و بعضاً خود آنها مرتکب برخی جرایم شده اند که این موضوع قابل تامل و توجه است.

وی ادامه داد: نظامات حقوقی جهان همواره به دنبال این بوده اند که اثرات نامطلوب برخوردها به خصوص برای کودکان را کاهش داده و در سال های اخیر نیز در بحث تقنین توجه ویژه ای به حقوق کودکان و اطفال شده که یکی از این تأسیسات اختصاص واحدهای مشاوره در رسیدگی به حوزه کودکان و نوجوانان می باشد.

قویدل با تاکید بر اینکه نیاز است برای بازاجتماعی کردن و حفظ قشر آسیب پذیر اطفال و نوجوانان، از نظرات مشاورین و نهادهای مددکاری و جایگزین استفاده شود، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی ورودی جرائم اطفال در سال جاری

کاهش 35 درصدی ورودی جرائم اطفال در سال جاری