مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-23سياسي

گران کردن اینترنت در سال 1400 تخلف است


هیچ کس افزایش حق تعرفه اینترنت در سال آینده را ندارد و اگر کسی این کار را انجام دهد، تخلف کرده است.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هیچ کس افزایش حق تعرفه اینترنت در سال آینده را ندارد و اگر کسی این کار را انجام دهد، تخلف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در واکنش به حواشی ایجاد شده مبنی بر گران شدن اینترنت در سال آینده اظهار داشت: یکی از منابع درآمدی دولت، دریافت مالیات در قالب حق امتیاز شبکه از اپراتورهای تلفن همراه است و در کشور ما هم 28 درصد از درآمد اپراتورها تحت عنوان عوارض از سوی دولت دریافت می شد.

وی بیان کرد: در لایحه بودجه سال 1400، درآمد دولت از محل دریافت عوارض از اپراتورهای همراه هفت هزار میلیارد تومان قید شده است که بررسی ها مشخص کرد که دولت از این محل 10 هزار میلیارد تومان دریافت می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس سه هزار میلیارد تومان مابه التفاوت وجود دارد و این سه هزار میلیارد تومان مابه التفاوت درآمد دولت از محل اپراتورها جهت تولید محتوا در فضای مجازی در نظر گرفته شد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بیان کرد: البته مجلس فعلاً در حال بررسی بخش درآمدی بودجه است و ممکن است این سه هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران کردن اینترنت در سال 1400 تخلف است

گران کردن اینترنت در سال 1400 تخلف است