مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-23بين الملل

ند پرایس: آمریکا با محاسبه به حملات راکتی در عراق واکنش نشان می دهد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، ایالات متحده از حملات راکتی اخیر در عراق خشمگین است اما در واکنش با محاسبه عمل خواهد کرد.

- ند پرایس: آمریکا "با محاسبه" به حملات راکتی در عراق واکنش نشان می دهد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، ایالات متحده از حملات راکتی اخیر در عراق "خشمگین" است اما در واکنش "با محاسبه" عمل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما از حملات اخیر خشمگین شده ایم.

او افزود: همانطور که قبلا گفته بودم، زمانی که بحث پاسخ ما در میان باشد، ما به نحوی حساب شده، در چارچوب زمانی خودمان و با استفاده از ترکیبی از ابزارها در زمان و مکان انتخابی خودمان پاسخ خواهیم داد.

این سخنگو با طرح ادعاهایی ادامه داد: آنچه انجام نخواهیم داد، اقدام با شدت و خشونت و تشدید وضعیتی است که به نفع ایران باشد و به تلاش های آنها برای بی ثبات کردن بیشتر عراق دامن بزند.

اظهارات ند پرایس به دنبال گزارش روز دوشنبه مقام های عراقی مبنی بر اصابت دستکم دو راکت به منطقه سبز بغداد که ساختمان های دولتی و سفارتخانه های خارجی را در خود جای داده است، مطرح شد.

مقام های امنیتی عراقی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که هدف سفارت آمریکا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ند پرایس: آمریکا با محاسبه به حملات راکتی در عراق واکنش نشان می دهد

ند پرایس: آمریکا با محاسبه به حملات راکتی در عراق واکنش نشان می دهد