مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 17:202021-02-18اجتماعي

خبرهای جدید وزیر آموزش و پرورش از جذب معلم


جذب نیرو در آموزش و پرورش با با سه روش مختلف انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن حاجی میرزایی پنجشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش استان جزو شوراهای برگزیده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه توفیقات به دست آمده در شورای آموزش و پرورش زنجان نتیجه فعالیت همه اعضا است، تصریح کرد: خوشبختانه زنجان استانی با هماهنگی مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه تربیت مسئله ای انتخابی نیست، افزود: در طول روز در حال تربیت شدن و تربیت کردن بوده و از همه می آموزیم.

وی با اینکه یکی از اموری که به دنبال آموزش آن در مدرسه هستیم، سپاسگزاری و تشکر است، بیان کرد: بزرگترها باید در رفتار خود قدرشناس باشند.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه دولت در دوران سختی مدیریت کشور را به عهده گرفته است، تصریح کرد: همه به اتفاق می گویند که این حجم از فشاری که متوجه جامعه شد، کم نظیر بوده ولی دولت در مقابل آن قد علم و مقابله کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آموزش مجازی در دوران کرونا بیان کرد: اتفاقی که آموزش و پرورش در دوره کرونا انجام داد، محصول فعالیت همه فرهنگیان بوده و بسیار قابل توجه و بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای جدید وزیر آموزش و پرورش از جذب معلم

خبرهای جدید وزیر آموزش و پرورش از جذب معلم