مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-15اقتصادي

کمربندی جنوبی قرچک بعد از 14 سال افتتاح شد/ بهره برداری از 5 پروژه در قرچک


کمربندی جنوبی قرچک و سایر پروژه های عمرانی، رفاهی، ورزشی و خدماتی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد و 750 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، پنج پروژه عمرانی، رفاهی، ورزشی و خدماتی شاخص شهرداری قرچک از جمله کمربندی جنوبی قرچک ظهر امروز با حضور چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و جمعی از مسؤولان شهرستان قرچک افتتاح شد.

  این پروژه ها شامل فاز نهایی کمربندی جنوبی، دو سرای محله در مناطق باقرآباد و محمدآباد، پارک اقوام منطقه الحدید و پارک ترافیک باقرآباد است که با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد و 750 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

تاکنون سه فاز پروژه کمربندی جنوبی اجرا شده و فاز نهایی نیز به بهره برداری رسید که ضمن کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد مردم شهرستان های جنوب شرق استان به تهران و بالعکس، گامی رو به جلو برای پیشرفت بیشتر منطقه محسوب می شود.

افتتاح دو پارک و سراهای محله نیز اقدام ارزشمندی در راستای ارتقای زیرساخت های تفریحی و فرهنگی شهرستان است که موجب نشاط، افزایش فعالیت های اجتماعی، شکوفایی توانمندی و ظرفیت های شهروندان و مشارکت در اداره امور شهری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی جنوبی قرچک بعد از 14 سال افتتاح شد/ بهره برداری از 5 پروژه در قرچک

کمربندی جنوبی قرچک بعد از 14 سال افتتاح شد/ بهره برداری از 5 پروژه در قرچک