مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-10فرهنگي

جزییات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر


مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با تأکید بر حضور حداقلی مهمانان، جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این را شرح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی ونهمین جشنواره فیلم فجر درباره نحوه برگزاری مراسم اختتامیه این دوره جشنواره گفت: مراسم اختتامیه با اجرای محمد سلوکی 22 بهمن ماه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از ساعت 18 در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گفته نجفی، مدت این برنامه 120 دقیقه است و مراسم تا ساعت 20 به اتمام خواهد رسید.

او ادامه داد: در این مراسم، جوایز در بخش های مسابقه تبلیغات سینمای ایران ، مسابقه مستند ، فیلم کوتاه و سودای سیمرغ به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مهمانان محدود اختتامیه نجفی با تأکید بر دعوت حداقلی از مهمانان این مراسم گفت: حاضران این مراسم محدود به داوران، نامزدهای بخش های مختلف و جمع محدودی از عکاسانی خواهد بود که در هشت روز برگزاری این رویداد، کارت جشنواره در اختیار داشتند.

وی همچنین به عدم پذیرش همراهان مدعوین در مراسم اختتامیه اشاره و تأکید کرد: بنا به ملاحظات رعایت پروتکل های بهداشتی و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، به جز افراد ذکر شده، اجازه ورود به هیچ فرد دیگری داده نمی شود و فقط نامزدهای جشنواره، هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

جزییات مراسم اختتامیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر