مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-06اقتصادي

افتتاح 9305 واحد مسکونی مددجویی جدید در دهه فجر


مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از افتتاح 9305 واحد مسکونی مددجویی برای خانواده های تحت حمایت در دهه فجر امسال خبر داد.

- مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از افتتاح 9305 واحد مسکونی مددجویی برای خانواده های تحت حمایت در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا دالوند با بیان اینکه مسکن یکی از ارکان اصلی توانمندسازی مددجویان است، گفت: مسکن بخش قابل توجهی از هزینه معیشت خانواده های تحت حمایت را به خود اختصاص می دهد که تامین این خدمت می تواند بار زیادی را از دوش مددجویان بردارد.

وی با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی برای مددجویان در دهه مبارک فجر گفت: در دهه فجر امسال 9305 واحد مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد می شود.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اظهار کرد: از این تعداد 1790 واحد مسکونی در نقاط شهری و 7515 واحد آن در نقاط روستایی احداث شده است و به خانواده های تحت حمایت تحویل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دالوند همچنین از آغاز عملیات لوله کشی گاز، احداث حمام و سرویس بهداشتی مناسب برای 122 هزار خانوار نیازمند در سراسر کشور، خبر داد و گفت: سال گذشته نیز 8922 واحد مسکونی و چهار واحد حمایتی برای مددجویان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9305 واحد مسکونی مددجویی جدید در دهه فجر

افتتاح 9305 واحد مسکونی مددجویی جدید در دهه فجر