مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-06بين الملل

نگرانی سازمان ملل نسبت به نقض حقوق بشر در اتیوپی


سازمان ملل هشدار داد،خطر ارتکاب جنایت های وحشیانه در اتیوپی همچنان بالاست و احتمال دارد در صورت عدم مبارزه فوری کشورها با خشونت نژادی و تنش های مذهبی این خطر تشدید شود.

- سازمان ملل هشدار داد،خطر ارتکاب جنایت های وحشیانه در اتیوپی همچنان بالاست و احتمال دارد در صورت عدم مبارزه فوری کشورها با خشونت نژادی و تنش های مذهبی این خطر تشدید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، مشاور ویژه سازمان ملل در جلوگیری از کشتار جمعی اعلام کرد، گزارش هایی راجع به نقض و تخلفات حقوق بشری توسط طرف های درگیر و متحدان آنها در اقلیم تیگرای در شمال اتیوپی دریافت کرده است.

وی افزود، این نقض ها شامل عملیات قتل غیر قانونی، خشونت جنسی، غارت اموال، اعدام های گروهی و ممانعت از ورود کمک های انسانی می شود.

این مسئول بین المللی گفت، گزارش های نگران کننده ای درباره حملات علیه غیر نظامیان بر اساس مذهب و قومیت آنها در سایر مناطق اتیوپی دریافت کرده است.

پیش از این مارک لوکوک، دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی به شورای امنیت هشدار داده بود که درگیری در تیگرای ممکن است ثبات کشور را بر هم زده و وضعیت بد انسانی را در شمال اتیوپی تشدید کند.

آبی احمد، نخست وزیر اتیوپی در ماه نوامبر 2020 علیه جبهه مردمی آزادسازی تیگرای که حزب حاکم سابق در این منطقه است، دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سازمان ملل نسبت به نقض حقوق بشر در اتیوپی

نگرانی سازمان ملل نسبت به نقض حقوق بشر در اتیوپی