مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-05بين الملل

تصاویر ماهواره ای ثبت شده از استارشیپ SN9 پیش از انفجار


ماهواره های اسکای ست آنها دارای 21 دستگاه مجزا در مدارهای مختلف است که امکان بازبینی یک منطقه را پنج تا 10 بار در روز می دهد.

- تصاویر جدید ماهواره ای موشک استارشیپ(Starship) اسپیس ایکس(SpaceX) را نشان می دهند که در روز سه شنبه پیش از پرتاب بر روی سکو قرار دارد و پس از پرتاب و انجام مانورهای پیچیده بر روی سکو منفجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از لایوساینس، ماهواره ی اسکای ست(SkySat) که متعلق به شرکت پلنت(Planet) در سانفرانسیسکو است تصاویری با کیفیت از استارشیپ SN9 چندین ساعت قبل از پرتاب در جنوب تگزاس نزدیک به ساحل خلیج آمریکا گرفته است.

شرکت پلنت در وبسایت خود نوشته که ماهواره های اسکای ست آنها دارای 21 دستگاه مجزا در مدارهای مختلف است که امکان بازبینی یک منطقه را پنج تا 10 بار در روز می دهد.

پلنت در توضیح عکس می گوید: موشک استارشیپ دیگری نیز در سمت راست بالای تصویر قابل مشاهده است و همچنین سکوی فرود مربع بتنی است که نزدیک به ساحل قرار دارد.

این تصاویر با کیفیت اطلاعاتی دقیقی در مورد امکانات آزمایش و حتی رنگ اتومبیل های پارک شده در نزدیکی محل به ما می دهند.

استارشیپ SN9 که به دلیل نقض قوانین در زمان پرتاب SN8، توسط اداره ی هوانوردی فدرال(FAA) تحت بررسی است، در نزدیکی یک روستای کوچک به نام بوکاچیکا (Boca Chica) پرواز خود را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماهواره ای ثبت شده از استارشیپ SN9 پیش از انفجار

تصاویر ماهواره ای ثبت شده از استارشیپ SN9 پیش از انفجار