مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-31سياسي

مرحوم مقدسی محکم و استوار پای اهداف و آرمان های انقلاب ایستاد


محمدرضا اسماعیلی، از همکاران رضا مقدسی گفت: مرحوم مقدسی شخصی نبود که بخواهد به گروه یا جریانی باج بدهد همیشه استوار و محکم پای آرمان ها و اهداف اش ایستاد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در دوره ای که تحولاتی در خبرگزاری ایجاد شد، به دنبال فردی متدین بودیم که موضوعات رسانه ها را به خوبی بفهمد و درکی درستی از موقعیت داشته باشد که با بررسی ها به این نتیجه رسیدیم آقای مقدسی بهترین گزینه هستند، در آن دوران من هم رییس هیئت مدیره بودم و قرار بود مدیرعامل خبرگزاری را انتخاب شود.

قصد داشتیم شخصی حضور داشته باشد تا خبرگزاری را در مسیر ولایت مداری و انقلاب اسلامی نگاه دارد و انصافانه هم به خوبی از عهده این کار برآمدند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از حادثه 88 در خبرگزاری فعالیت اش را آغاز کرد سال هایی بود که فضای سیاسی متشنج بود، اما مرحوم مقدسی محکم و استوار در مسیر انقلاب اسلامی ایستادند و مسیر خوبی را در پیش گرفتند.

این فعال فرهنگی درباره مرحوم مقدسی، افزود: ایشان بسیار مقید و وقت گذار و امین بودند به گونه ای که در دوران بیماری اش بسیار خالصانه پیش من آمد و گفت که بیمار است و نمی تواند فعالیت هایش را ادامه دهد و استعفا داد.

این حس مسئولیت پذیری او ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم مقدسی محکم و استوار پای اهداف و آرمان های انقلاب ایستاد

مرحوم مقدسی محکم و استوار پای اهداف و آرمان های انقلاب ایستاد