مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-28سياسي

ما مسیحیان خود را به مکتب علی (ع) نزدیکتر می بینیم


اسقف و نماینده عالی کلیسای ارتودوکس سریانی سوریه در اسپانیا در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان با اشاره به زندگی مسیحیان در ایران گفت: مسیحیان در ایران در صلح و آرامش و رضایتمندی زندگی می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی احمدی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با نیکلاوس ماتی عبدالاحد، اسقف و نماینده کلیسای ارتودوکس سریانی سوریه در اسپانیا دیدار کرد.

در این دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در سخنانی اظهار داشت: مردم سوریه برادران ما هستند و هر جا باشند ما آنها را کنار خودمان می بینیم.

در اسپانیا نیز، با هم و در کنار هم دوستدار اجرای برنامه های فرهنگی هستیم.

اسلام و مسیحیت ادیان صلح هستند احمدی در ادامه سخنان خود گفت: اسلام و مسیحیت دین های صلح هستند و می کوشند که از منظر خوبی و زیبایی به جهان بنگرند.

احمدی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن اشاره به جو بدبینی و هراسی که از سوی آمریکا علیه ایران در منطقه ایجاد شده است خاطر نشان کرد: دلیل این کار منافعی است که آمریکا در منطقه ما دنبال می کند.

اگر ما در مقابل آمریکا نایستاده بودیم آمریکا هم این تبلیغات منفی را انجام نمی داد.

اسلام دین رحمت است وی سپس به داستان ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و گفت: وقتی حضرت علی (ع) در محراب با ضرب شمشیر زخمی شد، گفت: نیمی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما مسیحیان خود را به مکتب علی (ع) نزدیکتر می بینیم

ما مسیحیان خود را به مکتب علی (ع) نزدیکتر می بینیم