مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-28اقتصادي

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات ازبکستان و آذربایجان


مقامات ازبکستان و آذربایجان در نشست ویدئویی گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی و بازرگانی بین دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات ازبکستان و آذربایجان در نشست ویدئویی گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی و بازرگانی و سرمایه گذاری بین دو کشور را بررسی کردند.

در این نشست ویدئویی از طرف ازبکستان لذیذ قدرت اف معاون اول وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی و بهرام اشرف خان اف سفیر ازبکستان در باکو ، الغ بیک مرادوف رییس آژانس پیشبرد صادرات این کشور شرکت کردند.

از طرف آذربایجان نیز روشن نجف معاون وزیر اقتصاد، حسین قلی یف سفیر آذربایجان در تاشکند و زهراب قادراف مدیر سازمان سرمایه گذاری آذپرومو حضور یافتند.

   نمایندگان دو کشور در این نشست برای توسعه روابط میان دو کشور که طی سال های اخیر به یک مرحله راهبردی وارد شده، ارزش بسیاری قائل شدند.

طرفین اظهار داشتند که در ماه نوامبر سال 2020 میلادی نخستین نشست شورای بازرگانی میان دو کشور برگزار شد که در توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی نقش مهمی ایفا کرد.

  علاوه بر این، طرفین خاطرنشان کردند که در ماه ژوئن و آگوست سال گذشته میلادی نمایشگاه های ویدئویی Made in Uzbekistan Online و Made in Uzbekistan Textile و همچنین نشست مجازی سازمان های صادراتی محلی با همکاران تجاری آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات ازبکستان و آذربایجان

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات ازبکستان و آذربایجان