مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-28اجتماعي

جذب 42 سرباز در قالب طرح سرباز تاپ در بنگاه ­های تولیدی و تجاری


معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت اعلام کرد: از آبان ماه امسال تاکنون 42 سرباز در قالب طرح سرباز تاپ به عنوان امریه در بنگاه ­های تولیدی و تجاری بزرگ مشغول به فعالیت شده­ اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، برات قبادیان اظهار داشت: از آبان ماه امسال تاکنون 42 سرباز در قالب طرح سرباز تاپ به عنوان امریه در بنگاه های تولیدی و تجاری بزرگ مشغول به فعالیت شده اند.

2 نفر از افراد اعزام شده دانش آموخته مقطع دکتری و مابقی کارشناسی ارشد و در رشته های تحصیلی مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی معدن و … بوده اند که پس از طی مراحل لازم به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی و به عنوان امریه در بنگاه های تولیدی و تجاری بزرگ مشغول به فعالیت شده اند.

وی در این خصوص تصریح کرد: طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) با محوریت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح اجرا می شود.

اجرایی شدن طرح تاپ در سه بخش معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت اضافه کرد: این طرح در سه بخش برای برای دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت سربازی خود را در بنگاه های اقتصادی بگذارانند، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تمایل دارند پایان نامه های خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 42 سرباز در قالب طرح سرباز تاپ در بنگاه ­های تولیدی و تجاری

جذب 42 سرباز در قالب طرح سرباز تاپ در بنگاه ­های تولیدی و تجاری