مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-28بين الملل

ترامپ در جریان محاکمه اش چگونه از خود دفاع می کند؟


ترامپ بدون آن که شخصا در جلسه محاکمه اش در کنگره حضور پیدا کند از خودش دفاع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا قصد دارد با ارسال یک نامه دست نویس از خود در جلسه محاکمه و استیضاحش در مجلس سنای آمریکا دفاع کند.

برخی منابع آگاه به شکبه ان بی سی نیوز گفتند که ترامپ یک نامه به مجلس سنا می فرستد تا از خود دفاع کند و در جلسه محاکمه اش حضور پیدا نمی کند.

با توجه به این اقدام ترامپ هیچ گونه برنامه ای برای حضور شخصی در جلسه های استماع برای دفاع ازخود در برابر اتهاماتی که به وی زده شده است، ندارد.

همچنین جواشوا هوارد مسئول سابق در وزارت دادگستری آمریکا که از بیل کلینتون رییس جمهور چهل و دوم آمریکا و مونیکا لوینسکی تحقیق کرده بود، به جمع وکلای مدافع ترامپ پیوست.

علاوه بر آن، بوچ پاورز وکیل مدافع ارشد ترامپ در این فرایند یک متخصص قانون اساسی را به عنوان وکیل مدافع دیگر برای دفاع از ترامپ استخدام می کند.

ترامپ در زمان حضورش در فلوریدا به شدت اعتراض های جمهوریخواهان علیه محاکمه و استیضاحش را دنبال کرد و این اعضای حزب را همپیمان توصیف کرد.

این در حالی است که دو روز پیش شبکه سی بی اس گزارش داد که مجلس سنا قطعنامه ساماندهی قبل از دادگاه استیضاح دونالد ترامپ و مقررات مربوط به آن را با 83 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در جریان محاکمه اش چگونه از خود دفاع می کند؟

ترامپ در جریان محاکمه اش چگونه از خود دفاع می کند؟