مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-27اقتصادي

بانک های قزوین برای پرداخت تسهیلات تنها یک ماه فرصت دارند


طولانی شدن روند پرداخت تسهیلات بانکی بداخلاقی است و باید اصلاح شود در همین راستا امروز مصوب می شود که بانک ها برای پرداخت تسهیلات یک ماه فرصت دارند و در صورت موارد خلاف این مصوبه با بانک مربوطه برخورد خواهد شد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: طولانی شدن روند پرداخت تسهیلات بانکی بداخلاقی است و باید اصلاح شود در همین راستا امروز مصوب می شود که بانک ها برای پرداخت تسهیلات یک ماه فرصت دارند و در صورت موارد خلاف این مصوبه با بانک مربوطه برخورد خواهد شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور مسئولان دستگاه های اقتصادی استان چهارشنبه هشتم بهمن ماه در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقتصاد کشور یکی از دغدغه های مهم ما و مسئولین ارشد نظام است و باید بتوانیم با شرایط موجود ظرفیت و فرصت هایی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید از اختیارات خود برای توسعه، ایجاد اشغال و حمایت از اقتصاد کشور استفاده کنیم تا موقعیت مطلوبی برای کشور ایجاد شود؛ در نگاه کارشناسی باید بدانیم که چه کارهایی می تواند برای کشور ما مفید باشد و سهم ما در توسعه کشور چیست؟ اما مشکل ما این است سهم خود را توسعه کشور تشخیص نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های قزوین برای پرداخت تسهیلات تنها یک ماه فرصت دارند

بانک های قزوین برای پرداخت تسهیلات تنها یک ماه فرصت دارند