مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-27پزشكي

سردی هوا باعث طوفانی شدن موج چهارم کرونا در فارس می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بارش برف، باران و سرد شدن هوا باعث طوفانی شدن موج چهارم کرونا در استان فارس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا طوفانی می کند، افزود: با توجه به خیز آهسته موارد ابتلاء به کرونا ویروس و روند افزایشی بستری بیماران در مراکز درمانی استان، نیاز مبرم به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک احساس می شود تا بتوانیم با کمترین آسیب، موج چهارم کرونا را پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: انتظار می رود مردم فارس، برای استمرار وضعیت مناسب کرونا ویروس در استان، همانند گذشته به محدودیت های کرونایی و دستورات بهداشتی در برابر بیماری کووید 19 احترام بگذارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری و کاهش موارد ابتلاء به کرونا ویروس و در نتیجه کمک به مجموعه سلامت، باید برای گسترش و توسعه طرح شهید سلیمانی تلاش مضاعف کرد.

دکتر لطفی همچنین در این نشست وضعیت آمار مبتلایان به کرونا ویروس و جان باختگان این بیماری در شیراز و مناطق مختلف استان، روند انجام تست های pcr در مراکز 16 ساعته، تست های سریع، فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی کووید 19 و اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19 را ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردی هوا باعث طوفانی شدن موج چهارم کرونا در فارس می شود

سردی هوا باعث طوفانی شدن موج چهارم کرونا در فارس می شود