مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-27اجتماعي

رویکرد پلیس برای روزهای پایانی سال در بهشت زهرا ایجاد حداقل محدودیت هاست


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رویکرد پلیس راهور و سازمان بهشت زهرا(س) ایجاد حداقل محدودیت ها و حداکثر رضایتمندی شهروندان برای روزهای پایانی سال است.

- جانشین پلیس راهور تهران در تشریح تمهیدات بهشت زهرا(س)عنوان کرد رویکرد پلیس برای روزهای پایانی سال در بهشت زهرا ایجاد حداقل محدودیت هاست جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رویکرد پلیس راهور و سازمان بهشت زهرا(س) ایجاد حداقل محدودیت ها و حداکثر رضایتمندی شهروندان برای روزهای پایانی سال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ موسوی پور با حضور در سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) در خصوص روزهای پایانی سال 1399 و چگونگی برنامه ریزی و تعیین تکلیف با توجه به شرایط کرونایی کشور با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و تاکید کرد: امسال با توجه به تجربه موفق سال گذشته سازمان بهشت زهرا(س)، پیش بینی های لازم صورت گرفته و با همکاری فشرده ای که بین دو مجموعه پلیس راهور و بهشت زهرا(س) در سالهای اخیر تعریف شده است، در صدد ایجاد حداقل محدودیت ها با سطح بالای رضایتمندی شهروندان هستیم.

وی با ارزشمند خواندن همکاری تنگاتنگ پلیس و مدیریت سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به ویژه در سالهای اخیر در پنجشنبه و جمعه های پایان سال گفت: این هماهنگی ها و همدلی ها در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد پلیس برای روزهای پایانی سال در بهشت زهرا ایجاد حداقل محدودیت هاست

رویکرد پلیس برای روزهای پایانی سال در بهشت زهرا ایجاد حداقل محدودیت هاست