مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-27سياسي

مسئولیت پذیری بدون ادب شدنی نیست/ ادب یعنی توجه به چارچوب حق مدارانه


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ورود در عرصه سیاست و مسئولیت پذیری بدون ادب امکان ندارد گفت: رسانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند زیرا قلم فرسایی نیز نیاز آداب مخصوص خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جلسه درس اخلاق ویژه رسانه ای های استان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، ادب را یکی از ویژگی های این بانوی بزرگ دانست و اظهار کرد: حضرت عباس(ع) به عنوان مظهر ادب تربیت یافته این بانوی جلیل القدر بود.

  وی با بیان اینکه به فرموده حضرت علی(ع) بهترین ارثی که والدین برای فرزندان خود به جا می گذارند ادب است گفت: ارزش و قیمت انسان به علم و ادب اوست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از مشکلات فردی و اجتماعی را ناشی  عدم تعریف دقیق و روشنی از انسان دانست و افزود: دنیای امروز پر از ظلم و ستم شده که شاید یکی از دلایل آن این است که نمی دانیم ارزش انسان به چه چیزی است؟ وی گفت: ارزش انسان ها وابسته به انتخاب های خود انسان هاست که به واسطه آن می تواند قیمت و قدر خود را تنزل دهد یا افزایش؟ شعبانی ادامه داد: انسان ها یک کرامت ذاتی دارند که فاسق یا مومن نمی شناسد البته ممکن است با نوع انتخاب خود آن را تنزل دهند اما یک کرامت اختیاری هم دارند که برگرفته از روح آدمی است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری بدون ادب شدنی نیست/ ادب یعنی توجه به چارچوب حق مدارانه

مسئولیت پذیری بدون ادب شدنی نیست/ ادب یعنی توجه به چارچوب حق مدارانه