مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-26بين الملل

شرکت 54 کشور در جشنواره بین المللی پویانمایی بوشهر


دبیر فصل دوم جشنواره بین المللی پویانمایی بوشهر گفت: 54 کشور با ارسال 200 اثر در نخستین دوره جشنواره بین المللی پویانمایی و سی جی آی (تصاویر تولید شده با رایانه) با نام ایران – بوشهر شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمید حق‎جو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران، برزیل، چین، کانادا، آمریکا، هند، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی و ژاپن از جمله کشورهای شرکت کننده در این جشنواره هستند.

دبیر فصل دوم جشنواره بین المللی پویانمایی بوشهر گفت: باتوجه به اتمام مهلت آثار اکنون اکران آنها از طریق پلتفرم میدیو (MIDIO)  به عنوان نخستین بستر اینترنتی برای پخش پونمایی آنلاین در کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: در قالب اکران هر شب 4 اثر از طریق پلتفرم یاد شده اکران می ‎شود و شرکت کنندگان باید در نهایت سه اثر برتر را از دیدگاه خود انتخاب کنند، پس از پایان اکران پونمایی ‎ها در اسفند ماه داوران هیات انتخاب و داوران پایان دوره در 2 مرحله آثار ارسالی را ارزیابی می ‎کنند.

حق‎جو افزود: در نهایت آثار برگزیده جشنواره انتخاب و منتخبان فصل ‎های نخست و دوم با اهدای جایزه و لوح مورد تجلیل قرار می ‎گیرند، اختتامیه فصل نخست جشنواره بین المللی پویانمایی بوشهر برای سال گذشته تدارک دیده شده بود که به دلیل شرایط کرونا یی و محدودیت ‎های آن به سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 54 کشور در جشنواره بین المللی پویانمایی بوشهر

شرکت 54 کشور در جشنواره بین المللی پویانمایی بوشهر