مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-26سياسي

خبری از حج 1400 نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز (سه شنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده، - معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا امروز در موضوع حج آینده وزارت حج عربستان هیچ گونه اطلاعیه و اخباری نداده است، گفت: در این موضوع همچنان بی خبری وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز (سه شنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

دراین نشست که با هدف بررسی آخرین اخبار و تحولات در خصوص امکان اعزام زائر به عتبات و حج آینده صورت گرفت، اکبر رضایی معاون حج و عمره و حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در مورد اقدامات و پیگیر های انجام شده در این دو حوزه گزارش دادند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا امروز در موضوع حج آینده وزارت حج عربستان هیچ گونه اطلاعیه و اخباری نداده است، گفت: در این موضوع همچنان بی خبری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از حج 1400 نیست

خبری از حج 1400 نیست