مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-26سياسي

پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در گرو افزایش سواد رسانه ای


معاون هماهنگ کننده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که فناوری های نوین، رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه جا را فرا گرفته است.

- معاون هماهنگ کننده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که فناوری های نوین، رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه جا را فرا گرفته است.

از این رو باید تلاش کنیم با بالابردن سطح سواد رسانه ای، آگاه سازی، بصیرت و دشمن شناسی، از آسیب های اجتماعی فضای مجازی جلوگیری کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ پاسدار سلمان قلی زاده در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: دشمنان ما از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ایجاد تفرقه و فتنه انگیزی میان مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که الحمدلله تمام توطئه های آنان با هوشیاری و بصیرت مردم فهیم این مرز و بوم خنثی شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما از پیشرفت های علمی و دستاوردهای فرزندان انقلاب اسلامی بسیار عصبانی هستند و در همین راستا تهدیدات دشمن شکل تازه ای به خود گرفته است و از فضای مجازی به عنوان مهم ترین ابزار در چارچوب جنگ نرم و با راهبرد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در گرو افزایش سواد رسانه ای

پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در گرو افزایش سواد رسانه ای