مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-25اقتصادي

پرونده ای با اعضا و جوارح طلایی ولی تشنه نگاه های ویژه


ادا و اطوارش را می شود ساعت ها نگاه کرد، هرچند دنبال نشانه های اسمش رفتن بسیار دشوار است، در اصل حق دارد که نه زیر بار شتر بودنش برود و نه مرغ بودنش، - نه از کوهان خبری است و نه از پاها و گردنی کوچک که اغلب در ذهن با بیان کردن نام مرغ، شکل می گیرد، اما نعمت بی نظیری است که خداوند بر انسان ارزانی داشته که با سرمایه گذاری بر روی آن می تواند رزق و روزی اش را به دست آورد.

این حیوان که یکی از اجتماعی ترین مخلوقات است، هم گوشت خوبی تولید می کند و هم تخم مناسبی دارد، ضمن آنکه پوستش نیز نوعی چرم ویژه را در اختیار آدمی قرار می دهد، بنابراین راه اندازی یک واحد پرورش شترمرغ می تواند چند نفری را دست به کار کند.

بنابراین حالا که تولیدکنندگان با سرمایه های خرد و کلان نشان دادند که از عهده این کار بر می آیند، بهتر است مسؤولان نیز کلیشه هایی که درباره تولید و اشتغال در ذهن دارند و تاکنون به نتیجه مطلوب نیز نرسیده را کنار بگذارند و به این نوع ظرفیت ها توجه بیشتری کنند.

واحدهای پرورش شتر مرغ در خراسان شمالی تشنه توجه و حمایت های مسئولان هستند تا در سال جهش تولید محصولات بیشتر و متنوعی را به بازار عرضه کند و سهم خود را در تحقق شعار سال به انجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ای با اعضا و جوارح طلایی ولی تشنه نگاه های ویژه

پرونده ای با اعضا و جوارح طلایی ولی تشنه نگاه های ویژه