مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-25اقتصادي

کسی در قم حق فروش تخم مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارد


معاون سازمان صنعت قم با بیان اینکه در حال حاضر جهت تعادل بخشی به بازار تخم مرغ، 100درصد نهاده های مرغداری های قم تأمین شد، گفت: اگر تخم مرغی گران تر از این قیمت مصوب عرضه شود برای آن پرونده تخلف صنفی تشکیل می شود.

- ایسنا/قم معاون سازمان صنعت قم با بیان اینکه در حال حاضر جهت تعادل بخشی به بازار تخم مرغ، 100درصد نهاده های مرغداری های قم تأمین شد، گفت: اگر تخم مرغی گران تر از این قیمت مصوب عرضه شود برای آن پرونده تخلف صنفی تشکیل می شود.

امیرحسین پروان در گفت وگو با خبرنگاران در مورد وضعیت بازار تخم مرغ در استان اظهار داشت: وضعیت توزیع تخم مرغ به خوبی احصاء می شود تا با توجه به قیمت مصوب، دچار نوسان و کمبود نشویم.

وی با بیان اینکه روزانه 5تن تخم مرغ توسط اصناف تولیدی قم مصرف می شود و بخش عمده ای از تخم مرغ برای مصارف خانوار در چرخه توزیع قرار می گیرد، تصریح کرد: در قم 400 صنف قناد و 300 صنف اغذیه فروشی و ده ها صنوف مصرف کننده تخم مرغ فعال هستند و باید میزان مصرف این صنوف تأمین شود.

پروان بیان کرد: افزایش مصرف تخم مرغ در سرما به خصوص سه ماه آخر، تعادل بخشی به بازار این کالا را ضروری می کند، در این راستا تمهیدات لازم برای تأمین تخم مرغ به میزان مصرف روزانه در قم اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی در قم حق فروش تخم مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارد

کسی در قم حق فروش تخم مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارد