مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-25اقتصادي

کشف 240 هزار حلقه انواع لاستیک در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی چهار انبار لاستیک های داخلی و خارجی و کشف 240 هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودروهای سبک و سنگین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدرضا مقیمی افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار لاستیک احتکاری و قاچاق را در شرق تهران شناسایی کردند و بررسی دقیق موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان کامل و شناسایی دقیق محل دپوی لاستیک ها با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت در بازرسی از این انبارها حدود 240 هزار حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی احتکارشده و قاچاق را به همراه 1500 طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوزهای لازم از انبار دیگری کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این عملیات پلیس انبارها پلمب و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مقیمی اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مقابله هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 240 هزار حلقه انواع لاستیک در تهران

کشف 240 هزار حلقه انواع لاستیک در تهران