مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-25اقتصادي

تحقق بومی سازی با اعتماد فولاد مبارکه به دانش بنیان ها


مدیر یک شرکت دانش بنیان در اصفهان گفت: فولاد مبارکه در سال های اخیر با حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی و ساخت تجهیزات و مواد اولیه در کشور اقدام کرده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر یک شرکت دانش بنیان در اصفهان گفت: فولاد مبارکه در سال های اخیر با حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی و ساخت تجهیزات و مواد اولیه در کشور اقدام کرده است.

رسول میدان جو با اشاره به حمایت شرکت فولاد مبارکه از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی محصولات تولیدی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان همواره با هدف رفع نیازهای فناورانه صنعت فولاد کشور کوشیده اند.

وی افزود: این شرکت ها با توجه به ساختار، چارت سازمانی و تشکیلاتی انعطاف پذیرند و در راستای رفع مسائل صنعت فولاد و بومی سازی تجهیزات وارداتی اقدام می کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی تحقیقاتی رافع اصفهان با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در سالهای اخیر با حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی و ساخت تجهیزات و مواد اولیه در کشور اقدام کرده است، گفت: پروژه های متعدد فناورانه با همکاری واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه به ثمر رسیده است که می توان به اجرای پروژه کاهش آلودگی صوتی در نورد دو قفسه ای شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بومی سازی با اعتماد فولاد مبارکه به دانش بنیان ها

تحقق بومی سازی با اعتماد فولاد مبارکه به دانش بنیان ها