مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-25سياسي

جلیلی: رییس جمهور درباره عملکرد 382 شرکت دولتی به مردم گزارش دهد


رییس جمهور که به گفته خودشان فرماندهی را در جنگ اقتصادی به عهده دارد، می بایست نحوه استفاده از فرصت 382 شرکت دولتی را برای مردم بازگو کند و گزارش عملکرد بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست بررسی بودجه شرکت های دولتی، چالش ها و ارائه پیشنهاد برای اصلاح آن در دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

جلیلی درباره شرکت های دولتی اظهار داشت: 382 شرکت دولتی به عنوان بازوهای اجرایی در اختیار قوه مجریه قرار دارد تا این قوه را در جهت انجام وظایف خود یاری رساند؛ دولت مقتدر دولتی است که به جای شعار بتواند از فرصت های خود به خوبی استفاده نماید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بودجه برنامه مالی کشور است و طبیعتاً وقتی بخش اعظمی از آن در اختیار شرکت های دولتی قرار می گیرد می بایست این شرکت ها در تحقق اهدافی نظیر اشتغال و ارزآوری و .

نقش خود را ایفا کنند.

وی دراین باره افزود: در شرایط جنگ اقتصادی ، این برنامه باید متناسب با نقش آفرینی شرکت ها در جنگ اقتصادی تنظیم شود و سهم هریک از آنها در انجام وظایفشان روشن باشد.

عضو شورایعالی امنیت ملی با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر فرماندهی در جنگ اقتصادی، تاکید کرد: رییس جمهور که  به گفته خود ایشان فرماندهی را در جنگ اقتصادی به عهده دارد، می بایست نحوه استفاده از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: رییس جمهور درباره عملکرد 382 شرکت دولتی به مردم گزارش دهد

جلیلی: رییس جمهور درباره عملکرد 382 شرکت دولتی به مردم گزارش دهد