مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-25اقتصادي

کشف 76 میلیارد ریال تخلف صنفی طی یکماه در فارس


سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از کشف 76 میلیارد ریال تخلف عمده فروشان، انبارها و مراکز نگهداری کالا در استان طی یک ماه گذشته خبر داد.

- مهدی حسنی دوشنبه 6 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در دی ماه 99 بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از 615 مرکز نگهداری کالا، انبار و عمده فروشی بازرسی کردند و طی این بازرسی ها، 35 پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گفته این مقام مسئول در سازمان صمت فارس، کارشناسان ارزش ریالی این 35 پرونده تخلف، 76 میلیارد ریال ارزیابی کرده اند که موارد شامل 5 مورد تخلف اخفا و امتناع از عرضه کالا، 16 مورد تخلف احتکار و 14 مورد تخلف عرضه خارج از شبکه و کالای کشف شده شامل انواع مواد غذایی نظیر روغن خوراکی، برنج، انواع حبوبات و انواع شوینده ها، پوشک بچه، ماسک و .

بوده است.

حسنی با تاکید بر اینکه بازرسی از مراکز مختلف تولیدی، نگهداری و عرضه در سطوح عمده و خرده، تداوم خواهد داشت، گفت: بازرسی و نظارت با پایش مستمر اطلاعات موجود در سامانه جامعه انبارها و با همکاری بسیج اصناف، مدیریت بازرسی اتاق اصناف و دیگر دستگاه های ذیربط، تداوم دارد.

او اضافه کرد: هماهنگی و اطلاع رسانی لازم به ادارات صنعت شهرستان های استان و اتحادیه عمده فروشان شیراز برای آموزش به اعضا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 76 میلیارد ریال تخلف صنفی طی یکماه در فارس

کشف 76 میلیارد ریال تخلف صنفی طی یکماه در فارس