مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:552021-01-24سياسي

وقوع 225 حادثه در ارتفاعات تهران از ابتدای سال


مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: طی آمار از ابتدای سال تا چند روز قبل 225 حادثه در ارتفاعات استان داشتیم که برخی منجر به مصدومیت و برخی منجر به فوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از پردیس، شاهین فتحی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران امروز در حاشیه افتتاح خانه های هلال احمر در شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص این طرح اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهور برای تأسیس خانه های هلال احمر را توسط این جمعیت در کل کشور آغاز کردیم تا برای ساختن جامعه ای آماده وارد عمل شویم.

وی گفت: خوشبختانه در استان تهران با هماهنگی استاندار و فرمانداران سعی کردیم در اکثر روستا های استان خانه های هلال را تأسیس کنیم و تا به امروز در بالغ بر 140 خانه هلال تأسیس شده و امیدواریم تا پایان سال این رقم به 200 خانه برسد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: این روستا ها به عنوان پرورش دهنده اولین نیرو هایی که می توانند وارد صحنه حادثه شوند نقش ایفا می کنند و به عنوان جامعه آماده آموزش دیده و در مواقع حساس فعالیت خود را انجام می دهند.

فتحی با بیان اینکه عملکرد این خانه ها به خود مردم واگذار شده و مردم داوطلبانه در این مراکز فعالیت می کنند، تأکید کرد:مردم روستا ها در این محل ها آموزش دیده و تیم بندی هایی در این نقاط انجام خواهد شد تا در موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 225 حادثه در ارتفاعات تهران از ابتدای سال

وقوع 225 حادثه در ارتفاعات تهران از ابتدای سال