مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-24سياسي

واکنش انجمن اسلامی معلمان سبزوار به درگیری نماینده این شهر با سرباز


انجمن اسلامی معلمان سبزوار درباره درگیری علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس با یک سرباز راهنمایی و رانندگی نوشت: «دیار ما بزرگانی همچون بیهقی ها و شریعتی ها را در دامان خود پرورده؛ - انجمن اسلامی معلمان سبزوار درباره درگیری علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس با یک سرباز راهنمایی و رانندگی نوشت: دیار ما بزرگانی همچون بیهقی ها و شریعتی ها را در دامان خود پرورده؛ از خود می پرسیم کجای راه را اشتباه آمدیم که باید عصاره فضایل شهرمان به نماد خشونت ورزی تبدیل شود؟ خطای فاحش این نماینده را به حساب مردم دیار سربداران ننویسید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ انجمن اسلامی معلمان سبزوار درباره درگیری علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس با یک سرباز راهنمایی و رانندگی خطاب به ملت ایران نامه ای نوشته است که متن آن بدین شرح است: هم میهنان گرامی و ارجمند ایران زمین متاسفانه دیگر بار نماینده حاشیه ساز این شهر بلوا آفرید و با به ابتذال کشاندن حاکمیت قانون در ابتدایی ترین سطح آن یعنی قوانین راهنمایی و رانندگی، مایه شرمساری شهروندان دیار سربداران را فراهم آورد.

این بار، سرباز وظیفه شناسی هدف قرار گرفت که در اپیدمی قانون گریزی در کشور کوشید تا از حریم آن، پاسداری و موجبات برقراری نظم را فراهم سازد، ولی افسوس که با دریافت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انجمن اسلامی معلمان سبزوار به درگیری نماینده این شهر با سرباز

واکنش انجمن اسلامی معلمان سبزوار به درگیری نماینده این شهر با سرباز