مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 03:402021-01-24سياسي

برخی کلاس درس را با سیرک اشتباه گرفته اند/ درس خواندن تبدیل به مد شده است


برخی در فضای کلاس های مجازی از اهمیت درس فاصله گرفته و به دنبال ایجاد حاشیه در کلاس درس هستند و هدفی برای حضور در کلاس و دانشگاه ندارند.

- اعظم نژادی جامعه شناس، استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات آموزش مجازی در امتحانات، اظهار کرد: اولین مشکلی که در سیستم آموزشی به صورت مجازی رخ داده است خارج شدن فضای علمی از یکجانشینی است؛ زمانی که دانشجویان به ناچار در کلاس درس حاضر می شدند باید طبق قوانین آموزشی و نحوه حضور استاد عمل می کردند و همین استقرار دانشجویان و استاد در کلاس و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، دانش و تجربه، برای دانشجویان مؤثر واقع می شد.

نژادی با اشاره به اینکه آموزش در شرایط کرونا یی همراه با توهم و ساحت رمزگونه همراه است، افزود: اکنون دانشجویان به جای اینکه خود را موظف به نشستن پشت سیستم بدانند و برای کلاس آماده باشند در شرایط غیر مستقر و در حال حرکت هستند.

بسیاری از آنها به صحبت های استاد گوش نمی دهند یا در محیط کار و یا خواب آلود و نیمه هوشیارند.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این پرسش به نظر شما چه تصوری از کلاس و بازدهی آن وجود دارد؟ ، بیان کرد: زمانی که دانشجو در کلاس حضور داشت، دائما اعلام می کرد که خسته است و توان ادامه کلاس را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کلاس درس را با سیرک اشتباه گرفته اند/ درس خواندن تبدیل به مد شده است

برخی کلاس درس را با سیرک اشتباه گرفته اند/ درس خواندن تبدیل به مد شده است