مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-23بين الملل

«تام کاتن» از تصمیم آمریکا در تمدید پیمان «استارت نو» انتقاد کرد


سناتور جمهوری خواه آمریکا به اخبار منتشره درخصوص تمدید 5 ساله معاهده کنترل تسلیحات هسته ای میان کشورش با روسیه واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تام کاتن سناتور جمهوری خواه آمریکا به اخبار منتشره در رسانه های این کشور درخصوص تمدید 5 ساله معاهده کنترل تسلیحات هسته ای میان کشورش با روسیه واکنش نشان داد.

سناتور جمهوری خواه آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در این باره مدعی شد: این تصمیم بسیار بدی است و امنیت ملی آمریکا را به خطر می اندازد.

معاهده استارت نو یک معاهده یک طرفه و به نفع روسیه است! تام کاتن در این باره افزود: بعد از 4 سال که دموکرات ها سنگ روسیه را به سینه زدند و مدام از دخالت روسیه (در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016) صحبت کردند، اکنون به روش های قدیمی، ضعیف و مسالمت جویانه برای مماشات در برابر مسکو بازگشته اند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما با خطر برتری جویی هسته ای از طرف قدرت های اتمی چین و روسیه مواجه هستیم و تصمیم بایدن بسیار افتضاح بود که در بازی تسلیم شده و در روز اول دولتش، دقیقاً آنچه پوتین می خواست را به او تقدیم کند.

گفتنی است که کاخ سفید پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که دولت آمریکا از طریق جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی جو بایدن پیشنهاد تمدید 5 ساله پیمان استارت نو را به سفیر روسیه در واشنگتن ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تام کاتن» از تصمیم آمریکا در تمدید پیمان «استارت نو» انتقاد کرد

«تام کاتن» از تصمیم آمریکا در تمدید پیمان «استارت نو» انتقاد کرد