مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-23سياسي

نشست های تخصصی نخبگان علما، طلاب و دانشجویان در دهه فجر برگزار می شود


سرپرست شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در ایام سالگرد دهه فجر نشست های تخصصی نخبگان بین روحانیون، طلاب، علما و دانشجویان اهل سنت و تشیع در شرق گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی در کارگروه تقریب مذاهب اظهار کرد: برنامه های مدونی برای ایام دهه فجر تدوین شده که در دو محور فضای مجازی و فضای حقیقی برگزار می شود.

وی وحدت و تقریب را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دانست و تصریح کرد: با وجود اقوام و مذاهب گوناگون در کشور ایران اسلامی همه مردم با قومیت ها و مذاهب مختلف با وحدت کلمه در شکل گیری انقلاب اسلامی مشارکت داشته و تاکنون با همین وحدت و تقریب سبب تدوام این انقلاب شدند.

سرپرست شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: این ایام با هفته زن مقارن بوده و مرکز بزرگ اسلامی شرق گلستان همایش های تخصصی سبک زندگی اسلامی و سواد رسانه ای را برای بانوان اهل سنت و شیعه برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین هم اندیشی تخصصی در حوزه جوانان و نشست های نخبگان علما روحانیون،طلاب و دانشجویان، برگزاری محافل قرآنی در حوزه های علمیه و دارالقرآن ها و نشست های تخصصی قرآنی با اهل تسنن و تشیع از دیگر برنامه های شاخص این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های تخصصی نخبگان علما، طلاب و دانشجویان در دهه فجر برگزار می شود

نشست های تخصصی نخبگان علما، طلاب و دانشجویان در دهه فجر برگزار می شود