مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-23اجتماعي

بازگشایی راه 1141 روستای استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران استان، راه یک هزار و 141 روستا برف روبی و بازگشایی شده و راه 38 روستا نیز درحال بازگشایی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران استان، راه یک هزار و 141 روستا برف روبی و بازگشایی شده و راه 38 روستا نیز درحال بازگشایی است.

کلیم الله وثوقی چهارم بهمن درجمع خبرنگاران با اشاره به برف روبی محورهای اصلی و فرعی استان از ساعات آغازین بارش برف، خاطرنشان کرد: راهداران پس از اتمام عملیات برف روبی در محورهای اصلی، با همه توان اقدام به بازگشایی راه های روستایی شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، کوثر، نیر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد هستند.

به گفته وی 80 اکیپ راهداری برای بازگشایی محورهای مواصلاتی استان فعال بوده به طوری که با تلاش راهداران از اول بهمن ماه تاکنون راه یک هزار و 141 روستا برف روبی و بازگشایی شده و راه 38 روستا نیز درحال بازگشایی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش برف در شهرستان های خلخال، مشگین شهر، نیر و کوثر به ثبت رسیده اس، گفت: در دو روز گذشته با توجه به حجم بارش برف و غافلگیری رانندگان در جاده های استان، به 555 خودرو کمک رسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه 1141 روستای استان اردبیل

بازگشایی راه 1141 روستای استان اردبیل