مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-23بين الملل

انتظارات ایران از دولت بایدن از نگاه 43 معاون و سفیر پیشین وزارت خارجه


43 تن از معاونان و سفرای پیشین وزارت امور خارجه کشورمان با امضای بیانیه ای، انتظارات ایران از دولت جدید آمریکا را به ویژه در زمینه تحریم ها و توافق هسته ای شرح دادند.

- 43 تن از معاونان و سفرای پیشین وزارت امور خارجه کشورمان با امضای بیانیه ای، انتظارات ایران از دولت جدید آمریکا را به ویژه در زمینه تحریم ها و توافق هسته ای شرح دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 43 تن از معاونان پیشین وزارت امور خارجه و سفرای پیشین ایران در بیانیه ای که امضا کرده اند، انتظارات ایران از دولت جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا را مطرح کردند.

در این بیانیه آمده است: علیرغم تخطی آمریکا از تعهداتش و انفعال اروپا در زمینه تعهداتشان در توافق هسته ای در طول سه سال گذشته و با توجه به این که هنوز افرادی در ایران با سلایق سیاسی متفاوت منتقد برجام (توافق هسته ای) می باشند و در حالی که دولت جمهوری اسلامی ایران همیشه به تعهدات بین المللی اش پایبند بوده و تعهدات برجامی اش را اجرا کرده است، لازم می دانیم که نکات زیر را مورد تاکید قرار دهیم: 1.

اگر دولت آمریکا خواهان اعتمادسازی و برداشتن گام هایی مثبت در قبال ایران است، باید بداند که جریان بازگشت به برجام از همان جایی آغاز می شود که دولت دونالد ترامپ از این توافق خارج شده و تعهدات بین المللی آمریکا تحت برجام را نقض کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات ایران از دولت بایدن از نگاه 43 معاون و سفیر پیشین وزارت خارجه

انتظارات ایران از دولت بایدن از نگاه 43 معاون و سفیر پیشین وزارت خارجه