مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-22اجتماعي

ضرورت تامین اعتبارات جمعیت هلال احمر از منابع پایدار


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با توجه به حجم انتظارات و سطح پوشش خدمات و امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به تامین و تخصیص اعتبارات متناسب از محل منابع پایدار نیازمندیم.

- رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با توجه به حجم انتظارات و سطح پوشش خدمات و امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به تامین و تخصیص اعتبارات متناسب از محل منابع پایدار نیازمندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی ولی پور در دیدار با استاندار و نمایندگان مردم شهرستان های کرمان، راور، بافت، رابر و ارزوییه اظهارکرد: با توجه به حادثه خیزی کشور، نیاز به تقویت و بروز رسانی تجهیزات امدادی و منابع انسانی آموزش دیده داریم.

وی با اشاره به افزایش وظایف و تکالیف جمعیت هلال احمر در بعضی از حوادث که قبلا جز وظایف تکلیفی این جمعیت نبوده است، گفت: برای اینکه در کشور آمادگی کامل برای امدادرسانی را داشته باشیم نیازمند به تقویت و بروز رسانی ناوگان ترابری، تجهیزات، نیروی انسانی و تقویت ذخایر امدادی در انبارهای سراسر کشور هستیم و این موضوع مستلزم تامین بودجه تخصیصی است.

ولی پور ضمن قدردانی از حمایت ها و توجهات نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به دغدغه های جمعیت هلال احمر تصریح کرد: با تدبیر و چاره اندیشی مجلس شورای اسلامی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین اعتبارات جمعیت هلال احمر از منابع پایدار

ضرورت تامین اعتبارات جمعیت هلال احمر از منابع پایدار