مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:102021-01-21اجتماعي

25 خودرو در محورهای برف گیر استان سمنان گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه علیرغم هشدارها 25 خودرو در محورهای برف گیر استان گرفتار شدند، گفت: امدادرسانی به خودروها همچنان باقوت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان منصور کیایی شامگاه پنج شنبه به صورت ویدئوکنفرانسی به رسانه ها اعلام کرد علیرغم هشدارها مبنی بر عدم حضور در محورها و گردنه های برف گیر استان سمنان شاهد درراه ماندن 25 خودرو تاکنون بودیم، ابراز داشت: اقدامات لازم برای گشایش مسیرها و همچنین امدادرسانی به سایر خودروهای احتمالی گیر افتاده در برف و کولاک همچنان ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه از هم استانی ها و هم وطنان درخواست می شود تا عادی شدن شرایط از حضور در محورهای برف گیر استان سمنان به طور جد خودداری کنند، افزود: سامانه تلفنی 141 و یا آدرس الکترونیکی www.

141.

ir وضعیت راه ها را اعلام می کند که هم وطنان از این طریق نسبت به باز بودن مسیرها می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه هم زمان با هشدارهای هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف نیروهای راهداری مستقر شدند، ابراز داشت: اگرچه عملیات شن پاشی و نمک پاشی در محورهای خطرآفرین به انجام رسید اما بهتر است رانندگان هشدارهای راهداری را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 خودرو در محورهای برف گیر استان سمنان گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد

25 خودرو در محورهای برف گیر استان سمنان گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد