مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-21پزشكي

تولید کننده بزرگ واکسن کرونا در دنیا می شویم


معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به زودی و با همت جوانان و دانشمندان کشور به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن کرونا در دنیا تبدیل می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچیزی جز همدلی و وحدت نیست هم اکنون نیز می بینیم که مسئولین و مردم ما در تلاطم اقیانوس مشکلات ایجاد شده چطور می توانند شرایط موجود را کنترل کنند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشورهای جهان رشد اقتصادی منفی را تجربه کرده اند ولی خوشبختانه کشور ایران در سال 99 با توجه به تحریم های موجود و شرایط کرونا رشد اقتصادی منفی را تجربه نکرده است و علاوه بر آن احتمال رشد اقتصادی مثبت نیز در این کشور وجود دارد.

این مسئول ابراز کرد: متأسفانه مسئله ویروس کرونا مردم کم برخوردار در سراسر جهان را بیش از پیش با مشکلات اقتصادی روبه رو کرد که کشور ایران نیز در این مورد مستثنا از سایر کشورها نبود.

وی گفت: برای کاهش مسائل مربوط به اقتصاد لازم است اتحاد و همکاری مردم و مسئولین بیش از پیش تجلی کرده و افراد کم برخوردار و آسیب دیده در بحث کرونا بیشتر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت استان قزوین عنوان کرد: استان قزوین با توجه به ازدیاد جمعیت مردمی با رده سنی بالا می توانست مشکلات بیشتری را تجربه کند و با بحران های زیادی مواجه شود اما خوشبختانه با همکاری و تلاش مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کننده بزرگ واکسن کرونا در دنیا می شویم

تولید کننده بزرگ واکسن کرونا در دنیا می شویم