مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-20اقتصادي

آغاز دریافت الکترونیکی عوارض آزادراهی با برچسب هوشمند


معاون وزیر راه و شهرسازی از برقراری سیستمی جدید برای اخذ عوارض آزادراهی خبر داد و گفت: در این روش برای خودروهایی که از آزادراه ها استفاده می کنند برچسب هوشمندی تهیه شده تا هنگام عبور از دوربین های پلاک خوان، - معاون وزیر راه و شهرسازی از برقراری سیستمی جدید برای اخذ عوارض آزادراهی خبر داد و گفت: در این روش برای خودروهایی که از آزادراه ها استفاده می کنند برچسب هوشمندی تهیه شده تا هنگام عبور از دوربین های پلاک خوان، عوارض مورد نظر از کیف پول آن ها کسر شود، این مدل در آزادراه غدیر تست شده و اگر جواب بدهد در دیگر آزادراه ها نیز آن را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادراه کنار گذر جنوبی تهران به نام آزادراه غدیر از آبیک در آزادراه فعلی کرج- قزوین آغاز شده و با عبور از جنوب استان البرز و تهران پس از 158 کیلومتر به چرمشهر در آزادراه حرم تا حرم در جنوب شرقی تهران می رسد البته اگر تقاطع های غیر همسطح و دیگر مسیرهای آن را محاسبه کنیم طول این آزادراه به 220 کیلومتر می رسد.

ساخت این آزادراه به گفته سرمایه گذار آن به پایان رسیده و آماده افتتاح است و طی ماه های پیش رو به بهره برداری خواهد رسید.

خیراله خادمی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور- درباره فرآیند دریافت عوارض این آزادراه اینگونه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دریافت الکترونیکی عوارض آزادراهی با برچسب هوشمند

آغاز دریافت الکترونیکی عوارض آزادراهی با برچسب هوشمند