مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:152021-01-20اجتماعي

خودروها را در معابر و خیابان های اصلی پارک نکنید


با توجه به بارش برف همشهریان از پارک خودروها در معابر و خیابان های اصلی خودداری کنند تا اختلالی در عملیات برف روبی پیش نیاید.

- ایسنا/گیلان سخنگوی پلیس راهور گیلان گفت: با توجه به بارش برف همشهریان از پارک خودروها در معابر و خیابان های اصلی خودداری کنند تا اختلالی در عملیات برف روبی پیش نیاید.

سرهنگ فقیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بارش برف در نقاط کوهستانی و جلگه ای استان، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش برف همشهریان از پارک خودروها در معابر و خیابان های اصلی خودداری کنند تا اختلالی در عملیات برف روبی پیش نیاید.

سخنگوی پلیس راهور گیلان افزود: با توجه به اینکه عملیات برف روبی توسط وسایط نقلیه سنگین انجام می شود پارک خودروها در حاشیه خیابان عملیات برف روبی را با کُندی مواجه می کند و حتی ممکن است خسارت هایی هم به وسایل نقلیه وارد شود.

وی گفت: توصیه می کنیم شهروندان خودروهای خود را در مکانی مطمئن پارک کنند تا عملیات برف روبی و بازگشایی معابر به سهولت و سریع انجام شود.

سرهنگ فقیری بیان کرد: رانندگانی از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی بپرهیزند و در صورت ضرورت نیز حتما مجهز به آذوقه، سوخت و زنجیرچرخ باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروها را در معابر و خیابان های اصلی پارک نکنید

خودروها را در معابر و خیابان های اصلی پارک نکنید