مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-20سياسي

اوقاف پای کار حمایت از جوانان انقلاب است/ مفاهیم دینی را با هنر انقلابی ممزوج کنید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به رویکرد اجتماعی و خدمت رسانی این نهاد، بر ضرورت تلفیق مفاهیم دینی با هنر انقلابی و فاخر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر توجه و میدان دادن به جوانان انقلابی برای به پیش بردن اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی برخی از نهادها با نگاهی جدی به این توصیه فضا را برای حضور جوانان در عرصه های مختلف نقش آفرینی باز کرده و با حمایت از جوانان مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم کردند.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در همین راستا با اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های مشارکتی با جوانان در قالب موسسات و مجموعه های فرهنگی و اجتماعی از پیشگامان این عرصه بود که برخی از اقدامات مشترک این اداره کل با جوانان از جمله تولید نماهنگ فاخر سردار دلها از این جمله بود.

در همین راستا جلسه ای میان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و مدیر و رییس شورای سیاست گذاری موسسه آوای جوانان برگزار شد تا راهکارهای اقدامات مشترک در راستای اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب بررسی شود.

محرومیت زدایی و اشتغالزایی را جدی بگیرید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در این نشست با اشاره به ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف پای کار حمایت از جوانان انقلاب است/ مفاهیم دینی را با هنر انقلابی ممزوج کنید

اوقاف پای کار حمایت از جوانان انقلاب است/ مفاهیم دینی را با هنر انقلابی ممزوج کنید