مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-20اقتصادي

2600 نفر از 31 استان برای شرکت در سومین دوره طرح تیکاف ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عسگری مدیر کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک پردیس در آیین افتتاحیه سومین دوره طرح تیکاف اظهار داشت: - مدیر کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک پردیس گفت: 2600 نفر از 31 استان در طرح تیکاف ثبت نام کردند که 50 درصد آن ها دارای مدرک تحصیلات تکمیلی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عسگری مدیر کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک پردیس در آیین افتتاحیه سومین دوره طرح تیکاف اظهار داشت: اولین دوره طرح تیکاف سال 95 و دومین دوره سال 97 برگزار شد و خروجی های قابل قبولی نیز داشت.

وی درباره با تفاوت سومین دوره این طرح با دوره های قبلی تصریح کرد: سومین دوره طرح تیکاف تفاوت هایی با دوره های قبل دارد.

مهم ترین تغییر این است که دوره های قبل ویژه اعضای بنیاد ملی نخبگان برنامه ریزی شده بود؛ اما در این دوره با توجه به نیاز کشور و با پیشنهاد پارک فناوری پردیس به معاونت علمی و فناوری، قرار بر این شد در سومین دور تیکاف میزبان همه علاقه مندان باشیم.

عسگری ادامه داد: علاوه بر این، شرایط به وجود آمده به علت شیوع بیماری کرونا باعث شد تا با برقراری سومین دوره تیکاف به صورت مجازی، امکانی فراهم کنیم که علاقه مندان در دیگر استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 نفر از 31 استان برای شرکت در سومین دوره طرح تیکاف ثبت نام کردند

2600 نفر از 31 استان برای شرکت در سومین دوره طرح تیکاف ثبت نام کردند