مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 22:352021-01-19اقتصادي

احداث همزمان چهار پارک اقتصاد دیجیتال در کشور


مشاور وزیر و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از در حال ساخت بودن چهار پارک اقتصاد دیجیتال در سطح کشور خبر داد.

  - محمدصدیق دامغانی زاده مشاور وزیر و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در نشست بررسی احداث پارک اقتصاد دیجیتال سمنان وعده داد: پروژه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد .

وی با بیان اینکه مهمترین چالش ما این است که در این پارک چه کار می خواهیم بکنیم افزود: اینکه تجهیزات خریداری شود ولی بعد از افتتاح، درب پارک بسته شود یک فاجعه محسوب می شود.

مشاور وزیر و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: برنامه ریزی عملیاتی برای تداوم فعالیت این پارک در آینده یکی از چالش های جدی وزارت ارتباطات محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در سطحدکشور در دست اجراست خاطرنشان کرد: تولید محتوای فرهنگی و توسعه نقش فناوری اطلاعات در کشاورزی و تولید مواد غذایی از جمله رویکردهای مهمی است که در این پروژه ها دنبال می شود.

دامغانی زاده با بیان اینکه توسعه کشاورزی در استان های کم آب ، از دیگر اولویت های محوری در این پروژه هاست اظهار کرد: تولید و صادرات محتوای فرهنگی که می توان از آن هم ثروت آفرینی کرد و هم اقتدار کشور را در جهان نمایش داد از دیگر اهدافی است که در فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث همزمان چهار پارک اقتصاد دیجیتال در کشور

احداث همزمان چهار پارک اقتصاد دیجیتال در کشور