مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:152021-01-19سياسي

مجتمع مس سرچشمه نگاه ویژه ای به مسائل قرآنی و فرهنگی دارد


مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اگرچه یک مجموعه اقتصادی است، اما در کنار این کار اقتصادی به مسائل بهداشتی، فرهنگی و رسیدگی به معیشت و اشتغالزایی می پردازد و در کنار همه اینها نگاه ویژه ای به مسائل قرآنی و فرهنگی دارد.

- ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اگرچه یک مجموعه اقتصادی است، اما در کنار این کار اقتصادی به مسائل بهداشتی، فرهنگی و رسیدگی به معیشت و اشتغالزایی می پردازد و در کنار همه اینها نگاه ویژه ای به مسائل قرآنی و فرهنگی دارد.

حجت الاسلام اصغر عسکری شامگاه 30 دی ماه در مراسم اختتامیه و قرعه کشی مسابقه بزرگ کشوری حفظ سوره های مبارکه صف و جمعه اظهار کرد: از مسئولین مجتمع مس سرچشمه که این برنامه را متناسب با مقام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیدند تشکر می کنم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، تصریح کرد: سردار سلیمانی انسانی بود که خدا او را دوست داشت و سدی پولادین و انسانی ارزشمند در میدان عمل و تربیت شده مکتب اسلام و قرآن بود و در مقابل دنیای استکبار ایستاد و در همه عرصه ها و صحنه ها هم پیروز بود و آیات فراوانی در قرآن در شأن و منزلت این انسان های شریف و والامقام وجود دارد.

عسکری تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه اگرچه یک مجموعه اقتصادی است، اما در کنار این کار اقتصادی به مسائل بهداشتی، فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع مس سرچشمه نگاه ویژه ای به مسائل قرآنی و فرهنگی دارد

مجتمع مس سرچشمه نگاه ویژه ای به مسائل قرآنی و فرهنگی دارد